Saras låt!

Melodi är från Brandi Carliles låt The story, text är ihopsatt av mig och Becca, citaten i låten är från både mig, Becca och Sara, dom yttrades när just nämnda åkte till, var i och åkte hem från Amsterdam, förevigt sparade i den lilla blommiga anteckningsboken.

Denna låt blev uppsjungen live av mig och Becca på den nyblivna 18 åriga Saras kalas! <3
Löve ya kid!

Denna version, som spelades in dagen innan kalaset, är den allra första och tyvärr den enda version som är inspelad i nuläget, så därför är det några skavanker lite här och där, men misströsta ej för det kommer en till så snart Becca kommer hem från China!




(tydligen min spegelpose...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0