2009 i bilder

Allt började med att jag fyllde 18!




Sen senare på våren åkte jag och Bea till Amsterdam och vidare till Essen för att fira Elena!





Efter det åkte hela familjen till Cypern i en vecka




Just när sommarlovet börjat så vann jag en biljett till Where the Action is festivalen i sthlm!
Tack Björn!




två dagar efter festivalen kom den "efterlängtade" ryggoperationen..




Min sommar blev sen ett enda stort moln med smärta, men som tur har jag så otroligt underbara vänner och familj som drog med mig ut på äventyr så att jag skulle komma på andra tankar<3 





Sen lördag den 22 augusti så var det dags att se Coldplay igen^^





Tjejerna <3



KENYA





Jag tog mod till mig och provsjöng in till De Visa.. och jag kom in, och träffade dessa två tjejer som jag vet kommer att bli en stor och viktig del av mitt liv nu!!!
 


plus en massa fester, konserter, mysmiddagar etc etc...

Det är några av de saker som jag varit med om 2009.

Om det är någonting som jag har lärt mig under det här året, så är det att jag är starkare än jag tror, jag har klarat av mer än vad jag någonsin trodde att jag skulle kunnat göra!
 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

mjähääää.

älskar dig!! <3

2010-01-09 @ 17:21:56
URL: http://changes.blogg.se/
Postat av: din alfred

du är den starkaste jag känner (men du är också den knäppaste jag vet, haahah) nej påriktigt. du är så jävla modig älskling

om du lämnar mig kommer jag att slå dig. hårt. :)

åh kom precis att tänka på talet hihi. du är så jädrans fin! och lovet som spenderades hemma hos dig! åh, de va bäst! ÄLSKAR DIG GUNNHILD

2010-01-12 @ 03:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0