Bounjour!

Hallå alla hugade spekulanter som har tagit sig tid för att läsa denna blogg.

Jag har haft en blogg tidigare men som jag raderade i vilt raseri eftersom jag skämdes lite över den och var arg... Brukar radera saker när jag är arg, en bra egenskap ibland och ibland inte men men, what to do, what to do!


Har tänkt försöka skriva lite varje dag, Jag ska alltså med egna ord visa er vad som händer i mitt otroligt händelsefulla liv.

Har i skrivande stund fått reda på av Imme att Bobban kommer till Sweden och att det kostar så mkt som 500 riksdaler... SJUKT SUGEN PÅ ATT GÅ!!! Vi får se hur det går!


Har suttit och tänkt lite... Är det bara jag som har en liten sov ritual som jag måste göra innan jag kan somna på natten??? 

Så här ser det ut i alla fall:

Först så måste klockan vara efter kl 01.00, då lägger jag mej i sängen och lyssnar på ipoden i en timme, och efter typ var 4 låt så måste jag vända på täcket och kudden, så att det blir svalt och mysigt! Samtidigt så spelar jag några gånger på min mobil det där snowboard spelet!     

Aja det är ju som sagt inte lätt när det är svårt!




Älskade Stina, skrattar alltid med dej!:

Din morsa är så tjock så att när hon badar sjunger valarna "We are Family".


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0