Ett nytt kapitel i bloggen

Det är så typiskt mej att bli JÄTTE sjuk sista veckan innan jullovet.... fy faan asså.
Jag blir så arg!
Har nämligen gått och fått bihålsinflammation och öroninflammation med en liten släng av migrän som kommer och går.
Jomen tack så jävla mkt!

Har nu mitt i all denna sjukdom även kommit fram till att den här bloggen måste ändra inrikting!
Det är liksom inte så kul att veta vad jag håller på med på dagarna,
så därför gott folk så ska den här bloggen i fortsättningen innehålla (istället för klagomål om mina i-landsproblem) -->
Musik ( alltså musik som jag gillar/vill uppmärksamma ), dikter/citat ( som andra eller jag själv har skrivit ), böcker ( helt enkelt boktips från mej till dej ) och sen om det blir en operation i januari/februari en blogg från sjukhussängen!

Så välkommen <3

Här kommer ett litet smakprov! Älskar verkligen Albin som laddade in alla hennes album i min ipod!
Har liksom haft tid att lyssna igenom låtarna och hittat mina favoriter - här är en av dom, så tryck och njut <3
http://www.youtube.com/watch?v=LoGFQ0AcXmc

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jaså här håller du till! Jag kan verkligen höra din röst säga: "fy faan asså."

2008-12-16 @ 17:14:46
URL: http://lindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0