Gran Torino

Såg Gran Torino igårkväll med mamma och pappa. Mycket bra film, jag rekommenderar verkligen folk att se den. Jag är uppvuxen med Clintan filmer (alla hans western) men den här filmen är nog en av de bättre jag sett, den var inte lika sentimental som Million Dollar Baby som han också har gjort och spelat huvudrollen i (jag satt verkligen och STORGRÄT i slutet av den filmen´, kunde inte sluta gråta heller utan gjorde det under eftertexterna också!). Gran Torino var lagom fin, och slut sången blev givetvist en favorit. Har lyssnat på den hela dagen. Clintan sjunger, hans mörka skrovliga röst kommer verkligen till sin plats. Han har även skrivit låten... varför får vissa människor allt?



Clint Eastwood och Jamie Cullum - Gran Torino 

Gran Torino



...beat's a lonely rythm all night long...








Första låten i listan :D men lyssna gärna på de andra låtarna med då även de är helt underbara!

Spellista

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag har inte sett jättemkt av Clintan, mest hans gamla västernklassiker. Däremot gillar jag honom skarpt, både på scen och i verkligheten.

2009-08-16 @ 13:06:57
URL: http://lindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0