Spellista för Smärta

När man har så ont så att man inte vet vart man ska ta vägen, när man har så ont så att om någon gav en en pistol skulle man gladeligen skjuta sig själv i huvudet, när man har så ont så att inte ens morfin hjälper så finns det ett sätt:


Andas sakta in genom näsan och ut genom munnen, sätt hörlurarna i öronen och lyssna på musiken, koncentrera dej på texten, gittarrens ackord, artistens röst etc.

För mej hjälpte/hjälper det!



Om ni har spotify så kan ni lyssna på några av de låtar som jag lyssnar/lyssnade på.
Det är en salig blandning av nästan allt ^^
Enjoy!

densaligaspellistblandningen

Tack!
Amos Lee, Adam Lambert och Ray Lamontage <3


Kommentarer
Postat av: Oskar

Din kommentar gjorde mig glad! Hur mår du, Emilia? jag har fått lite uppdateringar från olika håll, och hoppas att mina hälsningar nått fram. jag hoppas också att vi ses snart!

2009-08-11 @ 16:24:26
URL: http://lindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0