uppehåll

7 augusti
kl 22.28
Ängskär, stora huset, liggandes på köksoffan

Hej alla,
länge sen sist, och snart börjar skolan. suck... snart är den andra årstiden för året redan över.

Innan sommaren 09 är slut kan jag nog konstatera att den här sommaren har varit den värsta i mitt liv, men kanske, kanske, kanske även en av de bättre...  


where the action is - träffat Pelle Almqvist (om ni inte vet vem han är så kan ni sluta läsa nu!^^)
och sett underbara artister, ex. Joshua Radin

Operation - SMÄRTA, rak rygg

nu - försöker se framåt, från att fösöka cykla till att envist försöka vara ute med Shannon på BJ... försöker pusha mej själv till mina gränser. och imorgon så ska jag och Bea åka till Sthlm och se Simon Norrsveden,
En dag i taget!


så har min sommar sett ut


Where the action is :



'

Operationen:





Nu:












Enjoy <3

Kommentarer
Postat av: Stina

du är fin flicka, och jag gillar där det tydligt står MORFIN på bilden när du ligger på sjukhuset, haha, hoppas vi ses snart, för jag saknar dig! puss mitt gull

2009-08-08 @ 22:24:37
URL: http://stinablomback.blogg.se/
Postat av: camilla

bröst? hahah

iloveyouiloveyou

det var en mysig fika

puss

2009-08-09 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0