vi hittar på ngt nytt

JA JAG ÄR LYCKLIG JAG JAG ÄR LYYYCKLIG! vakna kl 6 i morgon.. kul!

Dagens spellista, ska se hur länge jag orkar göra detta innan jag blir trött på det och börjar skämmas,

Switchfoot – Dare You To Move (Learning To Breathe Album Version)
Iron & Wine – Flightless Bird, American Mouth
The Swell Season – I Have Loved You Wrong
The Swell Season – Leave
Janis Joplin – Maybe
Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version
Bon Iver – re:stacks
Rihanna – Russian Roulette
All Angels [Artist] – Singing You Through
All Angels [Artist] – Swing Low
David Cook – The Time Of My Life
John Mayer - Who Says

lyssna här




"Who says I can't get stoned"


Kommentarer
Postat av: Stina

du är så fin fin fin!!!

hoppas ni hade kul på palermo i kväll,

2009-12-23 @ 01:12:24
URL: http://stinablomback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0