Tack tack tack tack till alla som gjorde min födelsedag så bra!

Jag har inte skrivit på ett tag nu, jag har bland annat inte orkat, haft lust eller tid med det... Men nu kommer en liten uppdatering!


Jag har gått och blivit myndig ( har tjajtat mer om min födesedag än vad Bea gjorde när hon fyllde 16 och 17 men det är ju för att 18 år en såååååå mkt större dag än att fylla 16 och 17!)  och jag måste nog påstå att det var en av de bättre födelsedagar jag haft!
Dettta fick jag bla i present:

Gitarr - med de flesta tillbehör, Hultsfred festivalbiljett, kläder, filmerna- Morgan Paulsson Världsreporter och Du Levande, + lite till av mamma och pappa
1000 kr från mormor och morfar
500 kr från sthlmarna
300kr till mobilen och 250kr på H&M från Ulla-Britt
Vagabondskor från Milla, Hanna, Stina och Elina
Ett USB-minne från Bea fullproppad med bilder, musiklistor och berättelser/dikter
En porr bok från Mirre

mm.

Har även gått ut på krogen för första gången, vilket var sjukt kul! Jag kände mej väldigt vuxen när jag beställde en Margarita (den var dock inte så god.. för salt). Dansade hela natten lång och det hände både det ena och det andra! Har nog aldrig haft så ont i fötterna när jag gick hem vid 3 tiden på morgonen... Men det var så värt det!

I fredags var 95 pers på min födelsedagsfest ala Black and white i Lurbo!
Det var sjukt kul och jag hoppas att alla andra hade det oxå! Av vad jag har fått höra så hade folk det!
Men det var sååå jävla jobbigt att städa efteråt! Tack gode gud för att pappa och oskar kom/stannade kvar och hjälpte till!!! Det skulle ha slutat i katastrof om bara jag o Bea hade fått städa... Kl 04.00 på morgonen var allt klart!
Jag tjänade 1700kr på hela kalaset!
Om ni vill se bilder från festen så gå in på min Facebook!

Här fick ni er en liten uppdatering!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0