Har kommit till insikt

Jag fyller år nästa vecka... alltså jag fyller 18 år nästa vecka, vilket är helt sjukt otroligt....
Det var det man drömde om när man var liten. Att fylla 18 år och sen ta studenten. Det var mina "mål".
Nu är nästan ett av dom målen uppfyllda, vilket känns sjukt weird men ändå skönt. Jag kommer säkert få nån sån där 18 års kris - vad ska jag göra med mitt liv??? Nu har jag ju ändå nästan levt en1/4 av mitt liv. Oj, Shit, Ångest, Men fyyyy fan vad kul!



Även fast det "troligtvist" inte blir någon operation i år vilket jag är så sjukt förbannad för så kommer ändå den här våren att bli riktigt skojj!
Min födelsedag nästa fredag - ska ut på krogen bla och fixa den efterlängtade festen!
Den 27 februari så ska jag, Bea och Milla mfl på Billie the vision and the dancers på Nalen i sthlm.
Den 14 mars ska jag o Nicklas gå Jozé Gonzalez i musikenshus! - hans enda Sverige uppträdande!
Den 17 mars far jag och Bea till Amsterdam i tre dagar och sedan till Elena i Essen!!!
Därefter är det Spanien som gäller med familjen!
Och sedan är det sommar ...

http://www.youtube.com/watch?v=37rBTst0Bsc - Melissa Horn
Lyssna på henne hon har en helt sjukt underbar röst!!! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

fredag fredag, dansa dansa

2009-01-20 @ 21:08:11
Postat av: Elina

fredag fredag, dansa dansa

2009-01-20 @ 21:09:01
Postat av: Elina

fredag fredag, dansa DANSA

2009-01-20 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0