The Killers <3 Emilia <3 Hultsfred

When you were young!

"You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now
Here he comes

He doesnt look a thing like Jesus
But he talks like a gentleman
Like you imagined
When you were young"



The Killers kommer till Hultsfred... Alltså The Killers bandet som jag har lyssnat på sen jag gick i åttan ska komma till Fucking Hultsfred! Jag trodde att det var kört när både Berlin och London konserterna var fullbokad! Men icke, turen vände och Dom väljer att spela på hultsfredfestivalen. Denna tråkiga och stressiga tisdag blev plötsligt sjukt mkt bättre!

Ni vet vart ni har mej, Bea och Johan i sommar i alla fall <3

Lovely!




Kommentarer
Postat av: Bea

Och inte nog med bandet som bara kan toppas av J.T. Dessutom kommet the heart strings, regina spektor, lenka, Frida Hyvönen, Anna ternheim och Timbuktu.



Det här blir årets festival

2009-01-20 @ 21:42:12
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: johäään

hwaa :DD:D:D:D fett naaahzz :D

och dorpking morkins nånting !! SONIC SYNDICATE!!

laasee och bara en mssa br ban d: GRATTTIS OCKSÅ!! JAG KSICAKDE SMS 00.04 i går, alltså när du fyllde år... men inge takc fick ja inte :(

2009-01-24 @ 01:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0