4 timmar kvar!

Sista timmarna innan man blir myndig på heltid... Vilket känns så sjukt konstigt.
Och imorgon så kommer det bli en till första gång, nämligen första gången som jag ska ut på krogen, vilket känns lite vuxet eller i alla fall tjugoårs aktigt att säga haha! Men men.

Vaknade för bara några minuter sen, råkade somna när jag låg i sängen och läste en bok... Vilket inte var planerat, för nu kommer jag få det svårt att somna ikväll + att (snark) Signe ska sova i mitt rum så att mamma och pappa slipper väcka mej så att jag måste gå in och vänta i hennes rum. Så är det när lillasyster inte ville ha en egen födelsedag utan inkräktar på min ist haha! Och eftersom jag somnade så tok missade jag hela den där Ohli föreläsningen vilket hade varit väldigt intressant... Jaja what to do, what to do

See ya tomorrow bitches för nu ska jag gå o duscha och sen kolla på "de halvt dolda" vilket är en väldigt bra serie av en av mina favorit författare Jonas Gardell!

Puss i ljumsken på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Mille! Hamnade här av en slump och såg att du fyller år! Grattis, hoppas du får en bra dag :)

2009-01-23 @ 10:35:18
URL: http://jjesscaa.blogg.se/
Postat av: Pelle

Upp med ett nytt inlägg nu. Eller ska jag behöva köra upp fimparna i röven pårej?

2009-01-28 @ 23:00:11
Postat av: camilla

HAHAH, pelles kommentar xD

2009-02-09 @ 13:10:39
Postat av: cox

Ohly

2009-03-24 @ 12:43:49
URL: http://resistansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0