Amsterdaaaaam tommoraaahh!

Sitter i skrivande stund inne i C403 och pluggar med Imme, Frans, Björn men Oskar och Bea är borta... kanske spanar efter Hansen, vad vet jag... :D

Jag har haft Np i engelska B speaking idag innan lunch med Elina och Hanna och jag tycker det blev jätte bra och så är det skönt att bli av med ett av dom där fördömda proven!
Men nu sitter jag o försöker att göra alla läxor som skulle vara så grymt skönt att få gjort innan jag o Bea drar till AMSTERDAAAAAAM i morgon!!! Jag ser så oerhört mycket fram emot det!
Men mycket återstår att göra innan jag får ro i hjärtat, det skall packas och fixas och pluggas och ordnas... men man måste ha sikte på målet hela tiden och om 24 timmar så är jag o Beapea på väg till flygplatsen!

Sen så fick min klass igår reda på när vi ska åka till Kenya nästa termin... och det blir i oktober och vi blir borta i 2 veckor och 2 dagar! Jag tror verkligen att jag vill jobba med Tiptopschool, ta hand om de föräldralösa barnen.


Jag har drömt så hemska drömmar om allt som kan gå fel med resan den senaste veckan o igårkvälls dröm handlade om att planet gick sönder så att det inte blev ngn resa... och så har jag drömt hur jag glömt tågbiljetten och passet och att hotellet är så skabbigt så att man inte ens kan ha resveskan på golvet utan att löss och kackerlackor samlas i en "härlig" skara i mina trosor och skor ... etc etc


Men nu måste jag fortsätta att planera o dividera o fundera <3

Ses efter påsk guys om ni nu inte hinner se mej på måndag eftermiddag, den enda eftermiddagen jag är hemma i Uppsala tills på söndagen därpå! Partay då på måndag kväll ngn???



puss o kram elenaessenamsterdambanan!

P.s. boken som vi ska läsa tills den 27 april i bokklubben heter Natt och är skriven av Elie Wiesel!
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: milla

SKA JAG BEHÖVA SAKNA DIG LÄNGE TILL ELLER? det börjar lixom räcka nuuu <33

2009-04-10 @ 02:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0