Meningslöst inlägg...



Underbara underbara du!
Lyssna och njut <3

Jag ska egentligen inte skriva här nu, jag måste egentligen plugga... Men jag är så sjukt trött på att plugga.
Jag vet faktiskt inte vad som har hänt mej... jag känner mej som familjerna i Arga snickaren... det känns som att jag har tappat lusten, jag orkar helt enkelt inte.
Kanske för att jag har insett att jag aldrig kommer att få mvg i alla betyg... jag har blivit placerad i ett fack helt enkelt... i ett fack jag aldrig har velat hamna i. "Medelsvensken". Fy fan.

Jag är inte speciell helt enkelt. Jag har ingenting som jag är extra bra på eller nöjd med, ingenting att jämföra med.
Okej jag vet, jag är inte på direkt bra humör när jag skriver det här men nånstans i mitt "förkrympta" hjärta så tycker jag såhär.

patetiskt.

Men det var väll bara för att jag träffade en person idag. Som jag troligtvist (förhoppningsvis... eller?) aldrig mer kommer att prata med/om.

aja.

Just nu känns det som att jag aldrig kommer att bli lyckligt kär eller i alla fall förälska mej i en snäll kille HahahahA!
Jag kommer att bli som katt-tanten i The Simpson!
Grattis till mej!

Nej nu ska jag plugga lite... försöka i alla fall.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Rudan

Välkommen till klubben

2009-03-06 @ 22:34:52
Postat av: Bea

pän hä här kommer pep talket!

det är faktiskt inte alla som får åka till amsterdam, (wihu)! som sjunger lika bra som du! som är så dramatisk! som får vara kompis med mig heheh (kanske som orkar med mig). som överhuvudtaget kom in på smip! som kan så mycket om musik. som är så rolig.. du fattar. du är bra! alla har svackor! du har mig, jag lyssnar!

2009-03-07 @ 21:53:29
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: Pelle

<3

2009-03-09 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0