José Gonzalez ikväll <3



Idag är det då äntligen dags att se en av mina stora idoler José Gonzalez med Nicklas!
Längtar till att kl ska slå 19.30 <3


Jag kommer att bli VÄLDIGT besviken om han inte spelar den här låten!!!

Well it's one thing to fall in love
But another to make it last
I thought that we were just beginning
And now you say we're in the past
Look me in the eye
and tell me we are really through...

So long suckers, enjoy melodifestivalsfinalen medan jag är och tittar på en av världens bästa artister <3


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Kolla jag har alla hans album och "hand on your heart" finns inte med!

2009-03-16 @ 23:15:25
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0