prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov, prov



Älskar den här låten med Sofia Karlsson, jag har verkligen börjat lyssna allt mer på vismusik, jag tycker att det är så himla mysigt!!!
 
Om 2 timmar har jag naturkunskapsprov... det känns som att jag kan men det är ju oftast då det kommer gå åt helvete!
Hahha men vafan, jag får göra mitt bästa helt enkelt :D Jag har så sjukt mycket prov nu i veckan och nästa... vill bara att det ska vara över.

Förra inlägget var lite dystert... men det börjar kännas lite bättre, Kings of Leon ska till Hultsfred och jag och Bea ska åka och göra Amsterdam osäkert den 1 april, biljetterna är redan köpta så allt är redan klart!
Det kommer att bli så fruktansvärt kul!!!

Jag har kommit på hur mycket jag (eller alla) styrs av pengar... förjävligt... i min soms uppsats skrev jag om hur Sverge säljer vapen till länder som är i krig och till båda parter. Vilket är olagligt enligt svensk lag, men som ändå godkänns eftersom man tjänar pengar på det.
Men människor dör ju av det! Jag blir äcklad av den här världen ibland!

Aja, men vad kan jag, en liten obetydlig 18 årig tjej göra åt det just nu... jag måste ju göra naturkunskapsprov om 2 timmar... haha fy faan vad livet kan vara ironiskt ibland.

Ja jag säger då det


Här kommer en till liten visa som ni kan lyssna på eftersom att världen är så hemsk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0