William Fitzsimmons<3

Var på en såkallad "spontan" konsert i sthlm den 4 nov.
Ett av de bästa spontana infall jag fått.
Så sjukt underbart.

Jag såg en duet med Priscilla Ahn (som jag gillar väldigt mkt speciellt hennes version av Silent night)
(tryck här om du vill lyssna) och William Fitzsimmons. Tyckte att killen hade bra röst så jag började lyssna lte mer på hans musik och fick då ett litet infall att gå in på hans hemsida. Såg då att han hade en konsert i Sthlm that same day. Hann väll eg inte tänka så mkt utan bokade en biljett och åkte iväg ensam till sthlm!

Konserten var underbar!
Sjukt underbar.. precis vad jag behövde!

Efter konserten fick jag chansn att träffa honom och han var typ underbar!
Han sa bl a att han skulle hälsa PRICILLA från mej!!! AAAAAAAH^^
Och han hoppades att vi kommer att ses nästa gång han kommer till Sverige! <3

Bilden blev tyvärr väldigt mörk men men!





Låten You Still Hurt Me, var en av de vackraste låtarna och det var även den som publiken fick sjunga med i^^
Han pratar lite i början men ni kan börja lyssna vid 3:39 <3 UNDERBART!


 




Nästa konsert (halvspontankonsert) blir troligtvist Melissa Horn i Gävle!
Ngn som är på???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0