Satisfied Mind - Jeff Buckley

Det var ett tag sen jag tänkte på dig sist.

Jag hade inte glömt dig eller så, nej absolut inte!

Det får du aldrig tro.

 

Tre nästan fyra år sen

Jag glömmer aldrig den dagen.

 

Men en del minnen, som hur din röst lät när du försökte vara ironisk (jag var alltid bättre på det än dig) börjar falla från mitt minne. Ditt mobilnummer glömde jag bort förra året.

 

Jag tänker inte längre på dig varje vaken sekund, det kan gå några dagar.

Däremot drömmer jag alltid om dig.

 

Idag hände en rolig sak, min vän lånade min dator och spelade vår låt.

Jag hade glömt bort den.

Alla minnen kom tillbaka.



Jag tror att jag måste börja prata mer om dig... lätta mitt hjärta lite. Det är många som inte vet, inte för att jag skämts över dig. nej. jag har bara svårt att prata med folk om det.


Du har berikat och förstört mitt liv så oerhört mycket.

 

Jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Skitbra

2009-09-29 @ 00:14:42
Postat av: camilla

jag älskar dig. alltid. (somomduintevisste)

2009-10-01 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0